Ofis Taşıma da dikkat edilecek hususlar

Ofis Taşıma son derece dikkat ve profesyonellik gerektiren iştir. Bu sebeple firma seçimi yaparken özen göstermek gerekmektedir.

Tecrübeli çalışanları ile sizlere tüm koşullarda eksiksiz hizmet sunulması; her bir eşyanın azami özen ile koruma altına alınarak bir yerden diğerine götürülmesi önem taşımaktadır. Özellikle güven son derece önemlidir. Şirket bilgilerinin yer aldığı klasörler, bilgisayarlar zarar görmeden taşınmalıdır. Nakliye firmaları ile birçok sorun yaşayan firma şikayetlerini görüyor işitiyoruz. Ofis eşyalarını yılların tecrübe birikimi ile taşıyan bizler işimizin sorumluluğunun bilincinde olarak hareket etmekteyiz. Sizlere kaliteli ve güler yüzlü bir hizmet anlayışı ile yaklaşmaktayız.

Ofis Taşımacılığında Neden kurumsal bir firma ile çalışılmalı?

Ofis taşımacılığı konusunda bir firmaya güvenmek oldukça zordur. Bu sebeple ilk etapta bir tereddüt içerisinde olmak doğaldır.  Ofis taşımasında genel olarak çalışanlardan faydalanılır. Bu durumda çalışanlar üzerinde stres yaratır. Tüm sorumluluğu onların üzerine yıkmak ve özellikle ağır, büyük eşyaları taşımalarını talep etmek taşıma işleminde uzman olmadıklarından dolayı sakatlanmalarına dahi yol açabilir. Ayrıca eşyaların taşınması, demonte ya da montaj esnasında kırılmaları da muhtemel olacaktır. Eski ofisten yeni ofise geçme aşamasında yaşanacak bu kaosta çalışanlar ciddi bir yük altına girmekten hoşnut olmayacaklardır. Onlar şirketimizin en değerli varlıklarıdır. Bu tür bir güçlüğün ortasında bırakmak doğru olmayacak ofis nakliyesi konusunda taşımacılık firmasından destek almak herkesin sağlığı açısından çok daha iyi olacaktır. Ekşioğlu nakliyat olarak sizlere güvenilir ve profesyonel hizmet verecek olan ekibimizle tüm bu kargaşaya gerek duymadan taşınma işinizi gerçekleştirecek; çalışanlarınızın sağlığını da aynı zamanda korumuş olacağız.

Ofis Taşıma Firması Seçerken Nelere Dikkat Edilmeli

İstanbul ofis taşımacılığı açısından en zor ve en çok titizlik isteyen şehrimizdir. İstanbul’da hayat son derece hızlı akar ve tüm firmaların bu hıza ayak uydurması gerekir. Dolayısı ile bir yerden bir yere taşınmak zaten zor verilen bir kararken bir de risk oranı yüksek bir süreç yaşamamak gerekir. Taşınmak kolay gibi görünen aslında son derece meşakkatli olan bir iştir. Binlerce ofis taşıma firması yer almaktadır. Firma seçimi yaparken tecrübesi, referansları, sizinle olan diyalogları, araçları, kurumsallıkları hakkında titizlikle bilgi almalı ve ona göre harekete geçilmelidir. Merdiven altı ofis firmaları olarak hizmet veren yerlerden uzak durmak gerekmektedir.

Ankara ofis taşıma ya da İstanbul ofis taşıma konusunda bizlerden hizmet alabilir; göz açıp kapayıncaya kadar taşınma işleminizi güvenilir eller aracılığı ile gerçekleştirebilirsiniz. Taşıma şirketleri sigortalı olarak sizlere hizmet vermekte; eşyalarınızı güven altına almaktadır. Böylece doğabilecek herhangi bir olağanüstü durumda da sizler nakliyat şirketi tarafından koruma altında olursunuz. Siz de hemen bizlerle irtibata geçin ve hızımıza ortak olun. Yeni ofisinize keyifli bir şekilde merhaba demenin tadımı çıkartın.

 

Bir önceki yazımız olan Ofisinizi Birlikte Taşıyalım başlıklı makalemizde ekşioğlu nakliyat, istanbul ofis taşıma ve nakliyat şirketleri hakkında bilgiler verilmektedir.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir