Ofis Taşımacılığında Lider

Ofis taşımacılığı konusunda müşteri memnuniyetini gözeten bizler sizlere pratik, ekonomik hızlı çözümler sunmaya devam ediyoruz.

Yılların tecrübesine sevgimizi katarak işimize değer katıyoruz. Ofis taşıma işlemi ihtiyaca yönelik birçok alternatif çözümü barındırmaktadır. Bizler yüksek kalite standartlarında hizmet vererek sizlerin ihtiyaçlarına cevap vermeye devam ediyoruz. Arkanıza yaslanın ve taşınma işini bizlere bırakın. Siz rahatınıza bakarken biz size yeni adresinizde her şeyi anahtar teslim hale getirelim. En hızlı taşımacılık sayesinde yeni adresinizde bir günde işinize başlamış olun. Vakit kaybetmeden yoğun iş yaşamınıza yeniden başlayın.

Ofisinizi taşıma sürecinde nasıl bir yol izliyoruz?

Öncelikle uzmanlarımız taşınacağınız yere gelerek bir ön çalışma yapıyorlar. Planı çiziyorlar. İş yerinize uygun nakliye süreci belirlenir. Tüm eşyalar dikkatli bir şekilde paketlenmelidir. Paketleme oldukça önemli bir iştir. En ufak bir hatada eşyalarınız zarar görebilir. İş yeriniz bölme bölme değerlendirilerek paketleme işlemi her bölme için ayrı bir şekilde yapılır. Paketleme ürünleri Ekşioğlu nakliyat güvencesiyle yurtdışından getirilmiştir. Ofis nakliyesi işlemleri sırasında mobilyalarınızın da demonte işlemleri bizim tarafımızdan gerçekleştirilmektedir. Şarjlı söküm aletleri kullanarak demonte işlemi hızlıca gerçekleştirilir. Dosya ve aksesuarlarınız da kolilenir. Koliler üzerine de açıklayıcı bilgiler yazılır ki varış noktasında herhangi bir kargaşa yaşanmasın.

Firmamız İstanbul ofis taşımacılığı alanında lider konumdadır. Bilhassa eşya güvenliği bizler için son derece önemlidir. Ofis taşıma firması seçiminizde eşyalarınızın sigortalı olup olmaması büyük önem taşımaktadır. Bizler bu konuda sizlere olabilecek her sorunda zararınızı karşılayabilecek olanaklara sahip eşya taşıma sigortası sunmaktayız. İstanbul ofis taşıma işlemlerinde yeni adresinizde ki tüm kurulumlar yine profesyonel ekibimiz tarafından sağlanır.

Nakliye Oldukça Ekonomiktir

Nakliyat şirketi size bütçenize uygun fiyat politikaları sağlar. Taşıma şirketleri ile süreci yönettiğinizde kendi başınıza araç tutmak, eleman bulmak, paketleme, demontaj, montaj derken astarı yüzünden çok daha pahalı rakamlarla karşılaşırsınız. Bizler hem İstanbul’da hem de Ankara ofis taşıma işlemlerinde sizlere hizmet vermekteyiz. Ayrıca Türkiye’nin her yerine taşınma işlemi gerçekleştirebiliriz.

Tüm eşyalarınız güvenli şartlarda bir yerden diğerine taşınacaktır. Bizlere bu konuda itimat edebilir ve referanslarımızı inceleyebilirsiniz. Tecrübeli ellere iş yerinizi teslim etmek istiyorsanız doğru adrestesiniz. Üstelik güvenilir olmamızda altın anahtar niteliğindedir. Özellikle iş yerlerinde bulunan değerli evrak ya da kasa gibi birçok konuda bizlere güvenebilirsiniz. Eşyalarınızın hasarsız olarak gidecek noktaya ulaştırılması tamamen bizim işimiz. Farklı ofis ihtiyaçlarına farklı çözümler sunabiliyor olmanın verdiği güvenle size hizmet etmekteyiz. Size özel taşıma araçlarına sahibiz. Gerektiği yerlerde asansör hizmeti de sağlamaktayız. Asansörlü nakliyat ile zor alanlara kolay çözümler sunmaktayız. Telefon numaralarımız ya da internet sitemiz üzerinden bize ulaşabilir; yeni yolculuğunuza bizleri de dahil edebilirsiniz. Profesyonel taşımacılık için hemen bize ulaşın ve sizinle birlikte yola çıkalım.

Bir önceki yazımız olan Ofis Taşıma da dikkat edilecek hususlar başlıklı makalemizde ekşioğlu nakliyat, istanbul ofis taşıma ve nakliyat şirketleri hakkında bilgiler verilmektedir.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir