MASLAK OFİS TAŞIMA

Ekşi Oğlu Ofis Taşıma

Maslak Ofis Taşıma

MASLAK OFİS TAŞIMA  hizmetini İstanbul’un birçok ülkesinde olduğu gibi Maslak’ta da sizlerin hizmetine sunmaktayız.  En iyi ofis taşıma hizmeti için öncelikli olarak ekiplerimiz tamamen alanında tecrübe sahibidir.  Birçok alanda başarılı işler yapmış olan firmamız sizlere bu alan değil da en kalite hizmeti verebilmek için her daim kendini geliştirmekte ve yeni teknolojileri firmamız hızlıca adapte olmaktadır. Öncelikli olarak taşınacak olan ofis için firmamız gerekli randevu saatinde ekip arkadaşlarımız ile beraber alana etmektedir.  Sizler için özel olarak ayrılan ofis taşıma araçları ile beraber ekiplerimiz öncelikli olarak taşınacak eşyaları kategorilere ayrılmaktadır.  Kategorilere ayrılan ürünler ekip arkadaşlarımız tarafından özenle paketleme işlemleri gerçekleştirilerek sağlam ve hızlı bir Nakliyat için gerekli önlemleri almaktadırlar.

OFİS TAŞIMA SÖZLEŞMESİ

Ofis taşıma sözleşmesi tam bu anda devreye girmektedir.  Eşyalarınız paketlemeden önce ekip arkadaşlarımız eşyalarınızı en ince ayrıntısına kadar inceleyerek O anki durumlarını Sizler ile beraber not alarak sözleşme içerisine yazmaktadır.  Paketleme taşıma yükleme esnasında herhangi oluşacak bir sorun için Garanti sunabilmek amacıyla yapılmaktadır. Tamamen alanında uzman ekiplerimiz ile sektörde uzun geçmişimiz sayesinde her daim kendimizi alanında en iyisi yapmaya çalıştık.  Ofis taşıma firmaları arasında tercih olarak ilk sıralara gelebilmek amacı ile her daim ekiplerimize eğitimler ve sizlerden gelen geri dönüşleri değerlendirdik.

OFİS TAŞIMA GARANTİ

İşlemler bittiğinde paketler açılarak kontrol edilir. Kontrol edilen ürünlerde herhangi bir hasar veya kayıp eşya durumunda firmamız sözleşme metinlerinde yer alan maddeler gereği sizleri bu zararı karşılamaktadır. Günümüze kadar yapılmış olan binlerce ofis taşıma hizmetinde Herhangi bir sorun ve hasara neredeyse rastlanmamıştır. Sizlerde bu kaliteli hizmetten yararlanabilmek için bizlere web sitemiz üzerinden iletişim adreslerinden ulaşabilirsiniz.

PANDEMİDE OFİS TAŞIMA

Günümüzde pandemi sürecinde izinli ofis taşıma hizmetinden yararlanabilmek için e-devlet üzerinden alacağınız taşıma izin kâğıdı ile birlikte sizlere Maslak ofis taşıma hizmetini sunmaktayız.  Bu hizmeti pandemi kurallarına uygun olarak mesafe ve hijyeni En dikkatli bir şekilde yerine getirmekte sizlerin sağlığını her daim korumaktayız.  Bu kapsamda hijyen için tüm personele Kimimiz maske ve gerekli durumlarda eldiven kullanmaktadır.  Özellikle dezenfektan işlemleri uygulayarak tamamen virüsten temizlenmiş bir hizmeti sizler için gerçekleştirmekteyiz.

Firmamız ucuz Maslak ofis taşıma hizmetini yararlanabilmek için bizlere ulaşmanız durumunda sizlere en uygun vakitte randevu verilerek işlemler gerçekleştirilecektir.  Bu işlemler tüm gerekli standartlara uygun olarak yapılmakta ve müşteri memnuniyeti her daim en üst düzeyde tutulmaya çalışılmaktadır.  Sizler de şu ana kadar gerçekleştirdiğimiz tüm işlerden Memnun olan müşterilerimiz arasında yer almak isterseniz güvenilir ofis taşıma hizmetini bizlerden alabilir ve sizler de kaliteli hizmet almış olacaksınız.

Hızlı Maslak ofis taşıma hizmeti haftanın her günü ve istenilen saatlerde gerçekleştirilebilecek olup tamamen müşteri odaklı çalışma ile sizlerin isteklerini uygun olarak yapılmaktadır.

Ekşioğlu Taşıma Araçları
Ekşioğlu Taşıma Kamyonları

 

İŞYERİ TAŞIMA YAZIMI İÇİN TIKLAYINIZ

 

 

Bir önceki yazımız olan sokaga-cikma-yasaginda-ofis-tasima başlıklı makalemizde ofis taşıma, taşıma izin belgesi ve yasaklarda ofis taşıma hakkında bilgiler verilmektedir.

Previous Post
Newer Post

Leave A Comment

open